Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Medisinsk post 1 nord - nyresjukdommar og hormonsjukdommar

Pasientar med nyresjukdommar og hormonsjukdommar får utgreiing og behandling hos oss.

Dei vanlegaste nyresjukdommane som vi behandlar pyelonefritt, glomerulonefritt, alvorleg hypertensjon, nefrotisk syndrom, akutt og kronisk nyresvikt og pasientar som skal ha nyretransplantasjon og eventuelle nyredonorar. Vi behandlar også pasientar med hormonsjukdommar, inkludet diabetes mellitus.

Medisinsk post 1 Nord fungerar og som sengepost for post 2 - Dialysen, og vi tar imot pasientar med generelle indremedisinske sjukdommar.

Vi samarbeider med dageininga om oppfølging og undervisning av pasientar med kroniske nyre- og hormonsjukdommar.

Slik finn du fram

Oppmøtestad

Vi held til i 6. etasje i Sentralblokka.

Kurs og møter

• Nyresvikt
    Kurset gir kunnskap om diagnosen og støtte til meistring i kvardagen.
    Nyresvikt
    20.
    november
    4 dagar

Nyreskulen

Nyreskulen er eit tilbod for kroniske nyresviktpasientar og deira pårørande. Nyrespesialistene kan henvise pasientane til nyreskolen.
Nyreskulen
En gruppe mennesker i et rom