Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Habiliteringstenesta for barn og unge (HABU)

Kva skjer hos oss?

​Våre tenester skal støtte det kommunale hjelpeapparatet og vere eit supplement og ei forsterking av det tilbodet som barn og unge får i sine kommunar.

Familien kjem til å møta fleire ulike fagpersonar ved konsultasjonen. Det blir tilrådd å førebu barnet/ungdommen på dette.

Det er lurt å ha på seg klede det er lett å bevega seg i. Mange synest det er komfortabelt å ha på seg ein shorts.

Ta med ortoser som barnet/ungdommen bruker til vanleg og eventuelt hjelpemidler ved behov.

Ta kontakt med resepsjonen når dei kjem, eller sjekk inn elektronisk.

Ved første konsultasjonen sender me ut skjema for pasientdata-opplysningar som vedlegg til innkallingsbrevet. Dette er informasjon som er viktig for arbeidet vårt med barnet. Me ber om at dei fyller ut og leverer skjemaet til hovudkontakten deira for dagen.

For stadfesting til søknad om dekking av reiseutgifter, kontakt resepsjonen

Timeplan for dagen står i innkallingsbrevet, og når ein familie kjem til HABU får dei også høyra planen munnleg.

Alle pasientar har ein hovudkontakt ved tverrfaglige polikliniske konsultasjonar på HABU. Hovudkontakten koordinerer forarbeid, gjennomføring og etterarbeid i kvar enkelt pasientsak og skal fungera som ein kontaktperson mellom familie og HABU.

Familien vil få munnleg informasjon om kva som vil skje i etterkant av konsultasjonsdagen og dette vil også bli beskrive i eit tverrfagleg samanfattande brev.

Det blir sendt ut eit oppsummerande brev til foreldre / føresette, tilvisande instans og andre lokale fagpersonar etter samtykke med foreldre.

Tilbake til HABUs forside

Finne fram til Glasblokkene.

Sist oppdatert 24.05.2024