Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.
Et par bamser på et bord

Habiliterings­tenesta for barn og unge (HABU)

Habiliteringstenesta for barn og unge (HABU) har ansvar for å tilby spesialisthelsetenester til barn og ungdom (0-18 år) som har behov for habilitering

Habiliteringstenesta for barn og unge (HABU) skal ta hand om tverrfagleg utgreiing/diagnostisering og funksjonskartlegging av barn med medfødd eller tidleg oppstått funksjonsnedsetjing. Målet med habilitering er å gjere barn med nedset funksjonsevne, og deira familiar, i stand til å meistre utfordringar i kvardagen. Kommunen har hovudansvar for habilitering av innbyggarane sine, og kan tilvisa til spesialistheilsetenesta ved problemstillingar som krev kompetanse ut over det ein kan forventa frå kommunen.

• Medisinsk diagnostisering
  • Utgreiing av barnet sine ressursar og avgrensingar
  • Tidleg hjelp til foreldre som har fått eit barn med funksjonshemming
  • Langsiktig oppfølging ved komplekse og spesielle tilstander
  • Rådgiving og rettleiing til fagfolk i kommunen, eventuelt saman med foreldre
  • Kurs, undervisning og nettverksarbeid til barn, foreldre og fagfolk
  • Arrangering av møteplassar for foreldre og barn med fokus på meistring

• Arbeidet skjer i tverrfaglege team rundt det enkelte barn / ungdom
  • Kvart barn / ungdom har ein hovudkontakt som er kontaktperson og koordinator i arbeidet
  • Vi yter tenester både i avdelinga og direkte ute i kommunane
  • Vi samarbeider med den enkelte kommune for å bidra til eit heilskapleg tilbod rundt barnet/ ungdommen

På HABU arbeider det personar med fleire ulike fagprofesjonar; psykologar, logopedar, spesialpedagogar, vernepleiarar, ergoterapeutar, fysioterapeutar, sosionom og legar.

Barnet vil som regel møta eit team samansett av fleire av desse fagprofesjonane.

• Rettleiing til barnet/ ungdommen, foreldre og lokale fagpersonar.
  • Polikliniske tverrfaglege konsultasjonar på HABU.
    • Det tverrfaglege teamet blir ved første gong sett saman på grunnlag av opplysningar i tilvisinga. Deretter er det kjende utfordringar som er retninggivende.
    • Konsultasjonar kan vere i form av ein dags poliklinikk eller fleire dagars utgreiing.
  • Tilbod om gruppeopphald.
  • Tilbod om kurs / undervisning.
  • Tilbod om gruppebasert pasientopplæring.
  • Tilbod om deltaking i nettverksgrupper.

• Måndag 08:00 - 14:00
  • Tysdag 08:00 - 14:00
  • Onsdag 08:00 - 14:00
  • Torsdag 08:00 - 14:00
  • Fredag 08:00 - 14:00
  • Laurdag STENGT
  • Søndag STENGT

Helse Bergen HF - Haukeland universitetssjukehus
Barne- og ungdomsklinikken
Habiliteringstenesta for barn og unge
5021 Bergen

Slik finn du fram

Oppmøtestad

Vi held til i Glasblokkene i Haukelandsbakken 15. HABU A finner du i 3.etasje i blokk 3 og HABU B er i 2.etasje i blokk 8.

Hovudresepsjon i 1. etasje i blokk 5 er open alle kvardagar frå kl. 07.00 - 21.00.

Finn fram til Glasblokkene.